هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلويزيون ماهواره اى - کافى نت -  سيستم خنك كننده - لاندرى ( لباسشویی) - مينى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

 

hotel darush kish

 

هتل داریوش کیش در جزیره کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بوسیله حسین ثابت بنا سرمایه گذاری شد . هتل داریوش کیش با طرح های تخت جمشید ساخته شده است . هتل دارای دو نمای بیرونی رو به دریا و رو به باغ می باشد. به زیبایی و جذابیت هتل اضافه شده است . امکانات هتل داریوش کیش اتاق بیلیارد , لاندری , مینی بار , کافی شاپ , سالن کنفرانس , صندوق امانات , گشت سیاحتی جزیره و بازار , کافی نت ,  سالن بدنسازی و ترانسفر می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. اقامت در هتل داریوش کیش لحظاتی خوش را برای مسافران همراه دارد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیشآرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: